суббота, 27 апреля 2013 г.

Тим хто не отримав сертифікат присвячується!

Першу статтю на цьому блозі розпочну розповіддю про модну на сьогодні тему в землевпорядній сфері діяльності. У грудні минулого року відмінили ліцензування у сфері землеустрою і замінили його сертифікацією інженерів-землевпорядників. Ось цей Закон. Ідея хороша, це персональна відповідальність інженерів за виконану роботу. Погано виконуєш - заберуть сертифікат і більше ніколи не видадуть. Я наприклад за таке нововведення. Але не все так добре як здається на перший момент. Чому тільки відповідальним за дотримання законодавства на підприємствах видають сертифікати безкоштовно і без іспиту. І це ще не все. Я подав до Держземагентства заяву на видачу сертифікату. Держземагентство мені повідомило, що на сьогодні я маю здати іспит, мотивуючи тим, що моє підприємство не повідомило їх про зміну відповідального за дотримання земельного законодавства.
І такі ситуації не тільки в мене, а й по всій Україні. Я із юристом сіли за вивчення законодавства і ось, що ми найшли.

Ліцензіат зобов'язаний повідомляти орган ліцензування про всі зміни даних,  зазначених у документах,  що додавалися до заяви про видачу  ліцензії.  У  разі   виникнення   таких   змін   ліцензіат зобов'язаний   протягом  десяти  робочих  днів  подати  до  органу ліцензування відповідне повідомлення в  письмовій  формі  разом  з документами   або   їх   нотаріально   засвідченими  копіями,  які підтверджують зазначені зміни. Але йдемо далі.

Є ще Стаття 10. цього ж закону в частині п'ятій якої сказано: 


Для  окремих  видів  господарської  діяльності, що підлягають ліцензуванню,   до  заяви  про  видачу  ліцензії  також  додаються документи,  вичерпний  перелік  яких встановлюється Кабінетом  Міністрів України за поданням спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування.
Органу ліцензування забороняється вимагати від суб'єктів господарювання інші документи, не вказані у цьому Законі

Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, в якій передбачено, що для нашого виду господарської діяльності в Держземагетство до заяви потрібно додавати лише відомості за підписом заявника - суб'єкта господарювання про наявність матеріально технічної бази.

І нарешті в самих ліцензійних умовах Держземагентства до всього вищеперечисленого добавили копію сівоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності. Тобто ніяких трудових книжок, ніяких дипломів та інших документів Держземагетстсво не мало права вимагати при видачі ліцензій. Якщо орган ліцензування не мав права вимагати значить я по суті ці документи їм не подавав офіційно. В моїх документах які я додавав до заяви на видачу ліцензії нічого не змінилося значить я і не повинен був повідомляти "Держкомзем"

Це щож виходить, що державний орган відкрито на всю Україну порушує права людей. 

Далі більше. При видачі теперішніх сертифікатів Держкомзем звіряється з тим хтож на фірмі був відповідальним при видачі ліцензії. Але ж почекайте люди. Де вони могли ці дані взяти? Законом жеж заборонено вимагати трудові книжки та дипломи. Це означає любі друзі, що і тоді і зараз Держкомзем систематично порушував законодавства. Служба захисту персональних даних АГОВ ВИ де?

Держкомзем видай мені по доброму сертифікат і я від ВАС відстану!!!






Комментариев нет:

Отправить комментарий